Pages

Facebook Tip 14: မသိမျဖစ္သိသင့္တဲ့ Facebook Page Insights


ဘယ္ channel ကိုပဲသံုးၿပီးေတာ့ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ဘယ္ medium ၾကားခံနယ္ကေနပဲျဖစ္ျဖစ္ ဘယ္လို Content မ်ိဳးကိုပဲ ဖန္တီးဖန္တီး အဓိက အလိုအပ္ဆံုးကိုေျပာပါဆိုရင္ Data ပဲဗ်။

အရင္တစ္ပတ္က ေျပာခဲ့တဲ့ Keyword Research လုပ္တာ၊ အဲဒါရဲ႕ အေရွ႕တစ္ပတ္က ေျပာခဲ့တဲ့ Audience Insights သံုးတာေတြဟာ တကယ္ေတာ့ လိုအပ္တဲ့ Data ကို ရွာတာပါပဲ။

ဒီေန႔ေခတ္ Marketing ဟာ Data Driven Marketing ပါ။ Data မရွိရင္ ဘာမွလုပ္မရေတာ့တဲ့ေခတ္ျဖစ္ေနပါၿပီ။ Data (တနည္းအားျဖင့္) ကိုယ့္ရဲ႕ Audience ကိုသိမွ ဘယ္လို Content မ်ိဳးဖန္တီးရမလဲဆိုတာ သိလာမွာပါ။ Data ရဖို႔အတြက္ Tools ေတြအမ်ားႀကီးရွိပါတယ္။ Free ေရာ Paid ေရာ အစံုရွိတယ္။ အဲဒီထဲကမွာ ကြ်န္ေတာ္ဒီေန႔ေျပာမွာက Facebook Page Data ေတြ ရယူႏိုင္မယ့္ေနရာ Facebook Insight ျဖစ္ပါတယ္။

Facebook Insights ဟာ Facebook Page တိုင္းမွာ ပါဝင္တဲ့ Feature တစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။ Page ကိုသြားလိုက္ၿပီးရင္ အေပၚဖက္ဆံုး Navigation ေတြထဲက Insights ကိုႏွိပ္လိုက္ရင္ Page Insights ကို ေရာက္သြားမွာျဖစ္ပါတယ္။



ဒါကေတာ့ ကြ်န္ေတာ့ Page ေတြထဲက တစ္ခုျဖစ္တဲ့ Myanmar Leaders Page ပါ။ (ေၾကာ္ျငာဝင္တာပါ) Insights ထဲကို ေရာက္သြားၿပီဆိုရင္ ဘယ္ဘက္အျခမ္းမွာ က႑အလိုက္ခြဲထားတဲ့ Tab ေတြကို ေတြ႕ရမွာျဖစ္ၿပီး ညာဘက္ျခမ္းကေတာ့ သက္ဆိုင္ရာ က႑ရဲ႕ Data ေတြျဖစ္ပါတယ္။ စဝင္လိုက္လုိက္ျခင္းမွာ ေရာက္ေနတဲ့ေနရာကေတာ့ Overview ျဖစ္ပါတယ္။



ဘယ္ဘက္ျခမ္းက Tab ေတြကို တစ္ခုခ်င္းေျပာရမယ္ဆိုရင္..

Overview: Page ရဲ႕ Overview ျဖစ္ပါတယ္။ ၿပီးခဲ့တဲ့ 7 ရက္အတြင္းမွာ ကိုယ့္ Page က Like ေတြ Reach ေတြ View ေတြ တက္သြားသလား က်သြားသလား ဆိုတာကို ဒီမွာ Overview ၾကည့္ႏိုင္ပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ Pages to Watch လို႔ေခၚတဲ့ ကိုယ့္ရဲ႕ ၿပိဳင္ဘက္ Page ေတြကို ေစာင့္ၾကည့္ႏိုင္တဲ့ Feature လဲ ဒီေနရာမွာ ပါပါတယ္။

Promotions: Promotions Tab ကေတာ့ Page ကေန ေနာက္ဆံုးလုပ္ခဲ့တဲ့ Boost ေတြ Ads ေတြကို ၾကည့္ႏိုင္မယ့္ ေနရာျဖစ္ပါတယ္။

Likes: Page ရဲ႕ Likes ေတြနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ေနရာျဖစ္ပါတယ္။ Like ေတြတက္သလား က်သလား၊ ဘယ္ေနရာေတြကေနတစ္ဆင့္ Like ရေနသလဲ စတဲ့ Data ေတြ အေသးစိတ္ရွိပါတယ္။

Reach: Like လိုပဲ ကိုယ့္ Page ရဲ႕ Reach ကို ၾကည့္တဲ့ေနရာျဖစ္ပါတယ္။ Reach ဆိုတာကေတာ့ ကိုယ့္ Page က တင္တဲ့ Post ေတြနဲ႔ ကိုယ့္ Page ကို ၾကည့္တဲ့ လူအေရအတြက္ကိုေျပာတာပါ။

Page Views: Page ကိုလာၾကည့္တဲ့ သူေတြနဲ႔ ၾကည့္တဲ့အႀကိမ္အေရအတြက္၊ ၾကည့္တဲ့ ေနရာ (ဥပမာ Home လား About Page လား  စသျဖင့္) Data ေတြကို ၾကည့္တဲ့ေနရာပါ။

Actions on Page: Page ေပၚမွာ ရွိတဲ့ ခလုတ္ေတြ ဥပမာ Call to Action Button တို႔ (CTA ခလုတ္ထည့္သြင္းနည္းၾကည့္ရန္) About Page ေပၚက ခလုတ္ေတြတို႔ (About Page ျဖည့္နည္း ၾကည့္ရန္) အဲဒီခလုတ္ေတြကို ႏွိပ္သြားတဲ့သူေတြနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ Data ေတြ ၾကည့္လို႔ရတဲ့ေနရာျဖစ္ပါတယ္။

Posts: Page ကေန ဖန္တီးခဲ့တဲ့ Post ေတြကို ၾကည့္ႏုိင္တဲ့ေနရာျဖစ္ပါတယ္။ ဒါတင္မကပါဘူး ဒီ Tab ကေနတဆင့္ ကိုယ့္ Fan ေတြ Active ျဖစ္တဲ့ ေန႔ရက္၊ နာရီေတြနဲ႔ ကိုယ့္ Post ေတြရဲ႕ ေအာင္ျမင္မႈ (Reach, Like, Comment, Share ဘယ္ေလာက္ရလဲ) ၾကည့္လို႔ရသလို ဘယ္ Post Type က အေကာင္းဆံုးလဲ (Link, Image, Video) စသျဖင့္ ၾကည့္ႏိုင္ပါတယ္။ ကိုယ့္ၿပိဳင္ဘက္ Page ေတြကတင္တဲ့ အေကာင္းဆံုး Post ေတြကိုလဲ ဒီက ၾကည့္ႏိုင္ပါတယ္။

Events: Events ကေတာ့ ကိုယ့္ Page က ေထာင္ခဲ့တဲ့ Event ေတြနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ Data ေတြကို ၾကည့္တဲ့ေနရာပါ။

Videos: Page ကတင္ထားတဲ့ Video ေတြနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ Data ေတြကိုၾကည့္ႏိုင္ပါတယ္။ လူဘယ္ႏွေယာက္ ၾကည့္လဲ၊ အခ်ိန္ဘယ္ေလာက္ၾကာေအာင္ ၾကည့္လဲ စသျဖင့္ေပါ့။

People: People Tab မွာေတာ့ Page ကို Like လုပ္ထားသူေတြနဲ႔ Page ကတင္တဲ့ Post ေတြကို ျမင္လိုက္ရသူေတြ၊ အဲဒီ Post ေတြကို Engage (Like, Comment, Share, Click) လုပ္သူေတြရဲ႕ Data ေတြရွိပါတယ္။ ဒီကတဆင့္ ဘယ္လိုလူမ်ိဳးေတြကို Target ထားသင့္တယ္ ဆုိတာ ေလ့လာႏိုင္ပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ ႏိုင္ငံ၊ ၿမိဳ႕ နဲ႔ ဘာသာစကားေတြလဲ ခြဲၿပီး ျမင္ႏိုင္ပါေသးတယ္။

Local: ဒီ Tab ကေတာ့ Local Business ေတြအတြက္ပါ။ ကိုယ့္ဆိုင္၊ လုပ္ငန္း ရွိတဲ့ေနရာရဲ႕ ေဘးပတ္ဝန္းက်င္မွာ ဘယ္သူေတြရွိလဲ၊ အသက္အရြယ္၊ က်ား၊ မ၊ နဲ႔ အျခား Ad Data လိုမ်ိဳးေတြ ၾကည့္လို႔ရပါတယ္။

Messages: ဒါကေတာ့ Page ကိုလာစကားေျပာသူေတြနဲ႔ ျပန္ေျပာတဲ့အခ်ိန္၊ အၾကိမ္ေရ၊ စတဲ့ Data ေတြ ၾကည့္တဲ့ေနရာပါ။

ဒါဆိုရင္ေတာ့ Insights က Tab ေတြအေၾကာင္း Overview ေတာ့ သိေလာက္ပါၿပီ။ ေနာက္တစ္ပို႔စ္မွာ Tab တစ္ခုခ်င္းစီကို တစ္ပို႔စ္ခ်င္း ရွင္းသြားပါမယ္။

ကြ်န္ေတာ့္ Facebook Page ကို Like လုပ္ၿပီး သူငယ္ခ်င္းေတြကို မွ်ေဝေပးပါဦး။ ကြ်န္ေတာ္ေလာေလာဆယ္ေပးေနတဲ့ Services ေတြကိုလဲ ၾကည့္ၿပီး အကူအညီလိုတယ္ဆို ဆက္သြယ္ႏိုင္ပါတယ္ဗ်။ ေက်းဇူးပါ။

Unknown

No comments:

Post a Comment

Instagram