Facebook မွာ ေၾကာ္ျငာေတြ ဖန္တီးတဲ့အခါ သံုးႏို္င္တဲ့ Ad Objective ေတြအမ်ားႀကီး ရွိပါတယ္။ Boost Post ရွိတယ္ Page Like ရွိတယ္ Brand Awareness ရွိတယ္။ အမ်ားႀကီးပဲ။ အဲဒါေတြက ဘာအဓိပၸာယ္ေတြလဲ ဘယ္အခ်ိန္ေတြမွာသံုးသင့္သလဲ.. တစ္ခုခ်င္း ေျပာျပေပးပါမယ္။ တစ္ပံုခ်င္းၾကည့္သြားပါ။ (Ad Objective ေတြကို ၾကည့္ခ်င္တယ္ဆို https://www.facebook.com/ads/manager/ကိုသာ သြားလိုက္ပါ)
About Me
Popular Posts
-
Social Media မွာပဲျဖစ္ျဖစ္ Blog ပဲေရးေရး Content Calendar ကေတာ့ လိုတယ္ဗ်။ Content Calendar မရွိရင္ ေျမပံုမရွိဘဲ ခရီးသြားရသလိုျဖစ္ေနမယ္။ Cont...
-
Call To Action ထည့္သြင္းျခင္းအားျဖင့္ ကိုယ့္ Page ကို အလည္လာတဲ့ user မ်ားကို လုပ္ေဆာင္ေစခ်င္တဲ့ Action တစ္ခုခုကို လုပ္ေဆာင္ဖို႔ တြန္းအားေပးလ...
-
Facebook Tip #1 Facebook Page တစ္ခု စတင္ ဖြင့္လွစ္ျခင္း (Computer ျဖင့္) လုပ္ပံုလုပ္နည္း အဆင့္ဆင့္ Step 1: Facebook ကို Login ဝင္ပါ။ Step 2:...
-
Facebook မွာ Post တင္ရ ခက္တယ္ဆိုသူမ်ားအတြက္ idea (9) ခုပါ။ ပံုေလးေတြနဲ႔ လုပ္ေပးထားပါတယ္။ Save ရလြယ္ေအာင္။
-
တိုးတက္လာတဲ့ နည္းပညာေခတ္ထဲမွာ ဖုန္းအသံုးျပဳတဲ့ႏႈန္း အမ်ားႀကီးတိုးတက္လာသလို၊ အင္တာနက္အသံုးျပဳတဲ့ႏႈန္းလဲ အံ့မခန္း တိုးတက္လာပါတယ္။ ဒီအတြက္ လုပ္...
-
ဘယ္ channel ကိုပဲသံုးၿပီးေတာ့ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ဘယ္ medium ၾကားခံနယ္ကေနပဲျဖစ္ျဖစ္ ဘယ္လို Content မ်ိဳးကိုပဲ ဖန္တီးဖန္တီး အဓိက အလိုအပ္ဆံုးကိုေျပာပါဆ...
-
(၁) သင့္လုပ္ငန္းရဲ႕ အခ်က္အလက္ အျပည့္အစံုကို ထည့္သြင္းထားပါ။ လိပ္စာ၊ ဖုန္းနံပါတ္၊ တည္ေထာင္တဲ့ခုႏွစ္၊ ေပးေနတဲ့ ဝန္ေဆာင္မႈမ်ား အစရွိသျဖင့္ ျဖည...
-
Blog တစ္ခုမေရးခင္ အရင္ဆံုး စဥ္းစားသင့္တဲ့ အခ်က္ေလးနည္းနည္း ရွိပါတယ္။ ဥပမာ - သင္က Travel Blog တစ္ခုေရးမယ္ဆိုပါေတာ့။ အရင္ဆံုးစဥ္းစားရမွာက ဘယ္ ...
-
Ok .. ေၾကာ္ျငာထည့္တဲ့နည္းလမ္း နဲ႔ Affiliate Marketing နည္းလမ္း ၿပီးသြားၿပီဆိုေတာ့ ဒီတစ္ခါ အခုေနာက္ပိုင္းေခတ္စားလာတဲ့ နည္းသစ္တစ္ခုကို ေျပာျ...
Facebook Page
Labels Cloud
Labels List Numbered
Powered by Blogger.
No comments:
Post a Comment