Pages

Content Tip 2: အေကာင္းစား Copywriting နည္းလမ္း (၁၀) ခု


စီးပြားေရးလုပ္ငန္းပဲလုပ္လုပ္၊ ကိုယ္ပိုင္လုပ္ငန္းပဲလုပ္လုပ္၊ သူမ်ားအတြက္ပဲ Copy ေရးေပးေပး Digital Media ေပၚမွာ လုပ္ငန္းလုပ္ေဆာင္ေတာ့မယ္ဆိုရင္ Copywriting နဲ႔ပတ္သက္ၿပီး သိထားဖို႔လိုပါတယ္။ စာေရးသားျခင္းျဖင့္ ေအာင္ျမင္မႈ ရရွိေစႏိုင္သလို၊ marketing campaign ႀကီးတစ္ခုလံုး သံုးမရ ျဖစ္သြားေအာင္လဲ လုပ္နိုင္ပါတယ္။ Copywriting ပိုင္းကို ကြ်မ္းက်င္ၿပီဆိုရင္ Copywriter တစ္ေယာက္အျဖစ္ အသက္ေမြးႏိုင္သလို ကိုယ့္လုပ္ငန္းကိုလဲ Social Media ေပၚမွာ ေပါက္သြားေအာင္ လုပ္ႏိုင္ပါၿပီ။ ဒါဆို Copywriting အတြက္ အေကာင္းဆံုး နည္းလမ္း (၁၀) ခုက ဘာေတြလဲ...

(၁) သင့္ကုန္ပစၥည္း၊ လုပ္ငန္း၊ ထုတ္ကုန္ရဲ႕ အားသာခ်က္ေတြကို ေဖာ္ထုတ္ပါ။
သင့္ကုန္ပစၥည္းက ၿပိဳင္ဘက္ေတြထက္ ဘာေတြအားသာေနသလဲ? သင့္ဝန္ေဆာင္မႈက သူမ်ားထက္ ဘာေတြပိုေကာင္းေနသလဲ?

(၂) ၿပိဳင္ဘက္ရဲ႕ အားနည္းခ်က္ေတြကို မွ်ေဝပါ။
နာမည္တပ္မေရးပါနဲ႔။ အျခားကုန္ပစၥည္းမ်ားမွာေတာ့ ဘာေတြဘာေတြပါဝင္ေနလို႔ ဘယ္လိုျဖစ္တတ္ပါတယ္ဆိုတာမ်ိိဳး ေရးလို႔ရပါတယ္။

(၃) သင့္ရဲ႕ Audience ကို သိပါ။
Audience ကဘယ္သူေတြလဲ၊ သူတို႔ဘာေတြသိခ်င္ေနၾကလဲ၊ ဘာေတြဖတ္ခ်င္ေနၾကလဲ၊ ဘာေတြျပသနာတက္ေနသလဲ သိရေအာင္လုပ္ၿပီး ေျဖရွင္းေပးဖို႔ ႀကိဳးစားပါ။

(၄) သူတို႔အတြက္ ဘာအက်ိဳးေက်းဇူးေတြ ရမလဲဆိုတာ ပါပါေစ။
ဘယ္ေန႔မွ ဘယ္ေန႔အတြင္းဝယ္ရင္ ဘယ္ေလာက္ percent off ရမယ္။ ဘယ္ေလာက္ဖိုးဝယ္ရင္ delivery free စသျဖင့္ သင့္လုပ္ငန္းကေပးတဲ့ အက်ိဳးေက်းဇူးေတြ ထည့္သြင္းေရးသားပါ။

(၅) “သင့္အတြက္” ကို Target ထားပါ၊ “ကြ်ႏ္ုပ္တို႔အတြက္” ကို Target မထားပါနဲ႔။
ကြ်န္ုပ္တို႔ဆီက ဝယ္ယူျခင္းျဖင့္ သင့္ကို အစစအရာရာ အဆင္ေျပေစေအာင္ လုပ္ေဆာင္ေပးထားပါတယ္။ သင့္အတြက္ ရည္ရြယ္ၿပီး ထုတ္လုပ္ေပးထားပါတယ္။ စသျဖင့္… “သင့္အတြက္” ကို Target ထားေျပာေပးပါ။

(၆) မတူညီတဲ့ medium မ်ားအတြက္ မတူညီတဲ့ အေရးအသားနဲ႔ ေရးပါ။
Social Media မွာတင္ဖို႔အတြက္က ဒီ Copy, သတင္းစာမွာ ေၾကာ္ညာထည့္ဖို႔က ဒီ Copy, Email ပို႔ဖို႔က ဒီ Copy စသျဖင့္ မတူညီတဲ့ Copy မ်ား ျပင္ဆင္ထားပါ။

(၇) အရမ္းအေသးစိတ္မက်ပါနဲ႔။
မလိုအပ္ဘဲ အရမ္းအေသးစိတ္က်က် ေရးျခင္းျဖင့္ ဖတ္သူေတြကို ပ်င္းရိညည္းေငြ႕ေစၿပီး ဝယ္ယူဖို႔ စိတ္အားထက္သန္မႈကို ေလ်ာ႔က်ေစပါတယ္။

(၈) Call to Action ပါပါေစ။
သင္ေရးတဲ့ Copy ကိုဖတ္ၿပီးတာနဲ႔ ဘာလုပ္ရမလဲ ဆိုတဲ့ Call to Action ထည့္ေပးပါ။ “ခုပဲလာဝယ္လိုက္ရေအာင္” “အခုပဲ ဆက္သြယ္ၾကပါစို႔” စသျဖင့္..

(၉) ကိုယ့္ကိုကိုယ္လဲ ကာကြယ္ပါ။
ေရးခ်င္ေဇာနဲ႔ေရးလိုက္ၿပီး Copyright ၿငိတဲ့ အေရးအသား အခ်က္အလက္မ်ိဳးေတြပါသြားရင္ ေရရွည္မွာ ျပႆနာ တက္ႏိုင္ပါတယ္။ ဥပေဒေၾကာင္းအရ ျပႆနာတက္ႏိုင္မယ့္ အေရးအသားနဲ႔ တကယ္မေပးႏုိင္တဲ့ အက်ိဳးေက်းဇူးေတြ (ဥပမာ - Free, အာမခံပါသည္, 100% ေသခ်ာသည္) စတာေတြကို သတိထားသံုးပါ။

(၁၀) စာလံုးေပါင္းသတ္ပံုစစ္ပါ။
သတ္ပံုမမွန္တဲ့ စာလံုးတစ္လံုးေလာက္ပါသြားရင္ကို လူေတြက ကိုယ္ေပးခ်င္တဲ့ message ကို ဂရုမစိုက္ဘဲ စာလံုးေပါင္းမွားတဲ့အေၾကာင္းပဲ ေထာက္ျပေနတတ္ပါတယ္။ စာလံုးေပါင္းသတ္ပံုမွားရင္ brand awareness ပါ က်ဆင္းေစတဲ့အတြက္ ျပန္စစ္ပါ။



Unknown

YOU MIGHT ALSO LIKE

No comments:

Post a Comment

Instagram