Content Marketing ကို ခြဲျခမ္းစိတ္ျဖာရင္ ဒီလိုေတြ႕ရလိမ့္မယ္..
(၁) နားေထာင္
(၂) ဘယ္လို Content ဖန္တီးရမလဲ၊ ဘာအေၾကာင္းအရာကို ဖန္တီးမလဲ ဆံုးျဖတ္
(၃) ဖန္တီး
(၄) ထုတ္လႊင့္
(၅) ျပန္လည္တိုင္းတာ၊ ေကာက္ခ်က္ခ်၊ အေျဖထုတ္
(၆) အစကျပန္စ
(၂) ဘယ္လို Content ဖန္တီးရမလဲ၊ ဘာအေၾကာင္းအရာကို ဖန္တီးမလဲ ဆံုးျဖတ္
(၃) ဖန္တီး
(၄) ထုတ္လႊင့္
(၅) ျပန္လည္တိုင္းတာ၊ ေကာက္ခ်က္ခ်၊ အေျဖထုတ္
(၆) အစကျပန္စ
(၁) Fan ေတြကဘာလိုခ်င္လဲ၊ ဘယ္ေမးခြန္းေတြ ေမးေနၾကလဲ၊ ဘာသိခ်င္ေနၾကလဲ၊ ဘယ္လိုအခက္အခဲေတြ ႀကံဳေနၾကရလဲ... နားေထာင္ပါ၊ သိေအာင္လုပ္ပါ။
(၂) Fan ေတြလုိခ်င္တာကို သိၿပီဆိုရင္ ဘယ္လို Content ဖန္တီးရမလဲ၊ ဘာအေၾကာင္းအရာကို ဖန္တီးမွာလဲ၊ ဘယ္လိုပံုစံမ်ိဳးနဲ႔ ဖန္တီးမလဲ (ပံုလား၊ ေဆာင္းပါးလား၊ ဗြီဒီယိုလား၊ Live လား) ဆံုးျဖတ္လို႔ရၿပီ...
(၃) ဆံုးျဖတ္ၿပီးရင္ တကယ့္ Content ကို ဖန္တီးေပေတာ့၊ စာေရးစရာရွိ ေရး၊ ပံုဆြဲစရာရွိဆြဲ၊ ဗြီဒီယိုရိုက္ရင္ ရိုက္...
(၄) ဖန္တီးၿပီးရင္ တင္လို႔ရၿပီ.. blog မွာတင္၊ social media ေတြေပၚမွာတင္၊ Email နဲ႔ပို႔...
(၅) တင္ထားတဲ့ Content ကို လာဖတ္သူဘယ္ႏွေယာက္ ရွိလဲ၊ Social Media မွာ Like, Favorite, Share, Comment, Engage လုပ္သူ ဘယ္ေလာက္ရွိလဲ၊ Content က Viral ျဖစ္သြားလား (ေပါက္သြားလား)၊ Feedback က ေကာင္းလား၊ ဆိုးလား၊ Fan ေတြ သိခ်င္တာနဲ႔ ကိုက္ရဲ႕လား၊ ဘာေတြထပ္ေမးၾကတုန္း၊ တိုင္းတာပါ၊ ေကာက္ခ်က္ခ်ပါ၊ အေျဖျပန္ထုတ္ပါ။
(၆) ရလာတဲ့အခ်က္အလက္ေတြကို သံုးၿပီး ေနာက္ထပ္ Content ေတြဖန္တီး၊ အစက ျပန္စ...
No comments:
Post a Comment